HOLD TRÆNINGEN
FUNKTIONEL TRÆNING I TØNDER'S STØRSTE TRÆNINGSCENTER
2020

Undervisning, Fællesskab & Nærvær!

SPS Gym er ejet af Morten som er CrossFit Level 2 Trainer. Holdene og programmeringen af dem, bære præg af dette.
Der er altid mindst 1 træner pr. hold og træneren instruerer, foreviser og underviser i løbet af timen. Du vil derfor opleve at du bliver hjulpet og rettet på i forhold til din teknik, for at sikre at du ikke kommer til skade – eller at du får mest muligt ud af øvelserne.
Vi tilbyder en bred vifte af hold. Hvor du måske er vandt til hold der hedder “mave-baller-lår” eller “spinning”, så tænker vi på kroppen som en helhed – der skal trænes – som en helhed. Derfor tilbyder vi følgende hold hos os: WOD, Fight Gone Bad, Begynder, Vægtløftning, Partner WOD & Mobility. Scroll ned på siden for at læse hvad de forskellige titler dækker over.

WOD:
“Workout Of the Day”

Dette er vores traditionelle hold. Her kombinerer vi vægtløftning, kettlebells, håndvægte, gymnastiske øvelser og høj intensitet på alle mulige forskellige måder. Nogen gange er det få øvelser, andre gange er det mange. Vi anvender ligeledes også vores cardio maskiner eller vores uforstyrrede løberuter på den gamle kaserne.

Begynder:
WOD Light

Dette er vores “introduktionshold”. Vi laver det samme som WOD holdet på den pågældende dag, men måske når vi ikke ligeså meget i løbet af timen fordi at vi vægter mere tid på undervisningsdelen. Hvis du har trænet mere end 6 mdr. i SPS Gym, bedes du benytte de øvrige hold. Denne time er for dig som finder lidt psykologisk gevinst ved at du er sammen med nogen som ikke har trænet ved os i super lang tid. På holdet kombinerer vi vægtløftning, kettlebells, håndvægte, gymnastiske øvelser og høj intensitet på alle mulige forskellige måder. 

Fight Gone Bad:
Høj Intensitet

Denne time er trænerens valg. Vi annoncerer ikke træningen der foregår i denne time, men har primært fokus på at det er høj intensitets træning. Øvelserne vi laver kan være alt mellem himmel og jord, men vi vil oftest sørge for at de ikke er så teknisk krævende således at der er fart på nærmest fra start til slut.

Mobility:
Hjælp Til Selvhjælp

Navnet dækker over en time hvor vi arbejder med mobilitet og fleksibilitet. Vi har brug for at være smidige for at kunne bevæge os effektivt, men vi har også brug for at lære vores krop at kende således at vi ved hvordan vi kan blive bedre. I løbet af timen vil du komme igennem en forskellige række stræk og selvmassage øvelser som kan hjælpe dig med vedligeholdelse. Øvelserne er forskellige fra gang til gang.

PartnerWOD:
2&2, 3&3 osv.

Dette hold kan man fint møde op til uden en partner. Vi deler holdet op i mindre teams og timens træning skal så udføres i de enkelte teams. Det kan være samtidigt og synkront eller det kan være skiftevis de udføres – ens er dog at man kommer til at være afhængige af hinanden hvilket for rigtig mange mennekser er sjovt og en god øvelse.
Booking og medlemsskaber i vores egen app!
Som medlem kan du nemt og bekvemt tilmelde / afmelde dig holdene i SPS Gym.
I Google Play Butikken eller på App Store kan du downloade vores app og logge ind med de oplysninger du fik tilsendt ved oprettelse.
Hvis du ikke kan huske dem, så mail os på info@spsgym.dk og så hjælper vi dig!
Du kan tilmelde dig holdene fra 1 uge inden holdet du vil på starter og frem til 2 timer inden.
Du kan afmelde dig holdene op til 2 timer inden holdet starter.
Afmelder du efterfristen betragtes det som en udeblivelse og du bliver trukket 50 kr.

Samtidig kan du også finde dagens træning for de fleste hold direkte i app’en.

Næste Side
VI HAR UDSTYR DU IKKE FINDER ANDRE STEDER