Resten af 2018
Cardio Tirsdag & Torsdag kl. 06:00 – 07:00
Ekstra Open Gym Onsdag kl. 14:00 – 17:00

rigtig

RIGTIG TRÆNING TIL RIGTIGE MENNESKER

MEDLEMSKABER

Fitness i Tønder!
Træningen i SPS Gym er Tønder’s bedste hold træning.

Vi tillader Fri Træning “Open Gym” i hele åbningstiden.

Som medlem hos os investerer du i tanken om, at vi ved noget om træning.
Vi gør os umage for at træne dig og forbedre og udvikle på din fysik.
Vi benytter SugarWOD som er en trænings app der kan måle dine fremskridt!

Medlemskabet Specielle forhold dækker over:
Personer over 50 år
Politi, Brand, Redning, Sygeplejersker og Militær

Vi anbefaler “Nybegynderholdet” til alle nye i SPS Gym.

Træningen er konstant varieret, funktionelle øvelser, udført med høj intensitet.
Alle kan være med!

art1
art3
art2

open

Holdet “WOD” er Workout Of the Day – Altså dagens træning.
Vi følger træningerne fra CrossFit.com
Der er en instruktør som har planlagt timen for dig og de andre.
Du bliver instrueret før, under og efter træningen.

Uanset om du kender øvelserne eller ej, kan du deltage i træningen.
Der er max 15 med på et hold for at sikre høj kvalitet i undervisningen.

Holdet for alle nye i SPS Gym.
Her er der ekstra tid til at lære øvelserne at kende og der kan være noget psykologisk i, at man er sammen med nogen, som måske ikke har været medlemmer i super lang tid.
Vi laver den samme træning som på det almindelige hold, men bruger lidt mere tid på enkelte teknikker.
Der er hele tiden en instruktør tilstede til at instruere og vejlede både før, under og efter træningen.

Du bestemmer selv hvor længe du ønsker at benytte Nybegynderholdet, før at du overgår til WOD.

Vores olympisk vægtløftnings hold.
På dette hold arbejder vi som udgangspunkt kun med vægtstænger for at træne teknikker og at blive bedre og stærkere.
Det betyder også at vi fokusere mere på at løfte tungt end at kører mange gentagelser.

Hvis du vil være stærkere eller bedre til at håndtere vægtstangen, så er dette hold for dig.

Vores morgentræningshold.
Cardio holdet er byens mest potente kredsløbstræning med intervaller på Assault Bike, SkiErg og Romaskinen.
Det kan også være gymnastiske øvelser udført med høj intensitet, men vi arbejder som udgangspunkt ikke med at løfte vægte på dette hold.

Hvis du gerne vil have høj puls, forbrænde fedt og forbedre din iltoptagelse, så er det holdet for dig.

Hver søndag planlægger vi 1 træning som er Team baseret.
Det betyder at man enten arbejder sammen 2 og 2, 4 og 4 eller på andre måder.
Det er en sjovere måde at lære hinanden bedre at kende på og så plejer træningen at være helt ok.

Fri træning og benyttelse af SPS Gym.
I hele åbningstiden kan du kører Open Gym hvor det er helt op til dig at styre din egen træningen og du kan frit benytte lokalet til at sætte dine egne WOD’s op.
Det er også her at du har mulighed for at øve dine svagheder og at træne det, som du føler at du mangler.
Trænerne er der for holdet og holdet har altid første prioritet til udstyret, så læs dagens WOD for at sikre du ikke kommer til at mangle noget.

I starten af timen vil det være forventeligt at eks. cardio maskinerne uanset wod bliver brugt til opvarmning, men spørg gerne træneren og respekter gerne når vi skruer musikken ned for at instruere.

#SPSGYMTØNDER

  •  5 Rounds of 15 American KB Swings 28kg 20
    . 5 Rounds of: 15 American KB Swings 28kg 20 sec Tuck L-Sit 5 Burpee Broad Jump 200 m Air Runner 90 sec rest .. ‍♂️ Increase pace on run each round ..  #Spsgymt ønder  #crossfit   #functionalbodybuilding   #awakentrainingseries   #WOD   #conditioning   @revivalstrength   @marcusfilly 
  • Repost spsgym      TRN MED MADS
     #Repost   @sps_gym  • • • • • TRÆN MED MADS Vores Mads søger træningskammerater og det vil vi gerne hjælpe med! Vi vil gerne tilbyde ALLE med et handicap at træne GRATIS på et hold sammen med Mads Onsdage fra kl 1700-1800 Der vil naturligvis være en træner og uanset dine udfordringer så vil vi hjælpe dig igang med at dyrke verdens sjoveste sport Skriv blot til vores FB side hvis det har din interesse og du kan allerede være med på onsdag d. 21 November https://www.e-pages.dk/digeposten/303/article/789916/2/1/render/?token=126aaa11a996061b963b92981f3c6718  #spsgym   #spsgymt ønder  #CrossFit   #adaptiveathlete 
  • TRN MED MADS Vores Mads sger trningskammerater og det vil
    TRÆN MED MADS Vores Mads søger træningskammerater og det vil vi gerne hjælpe med! Vi vil gerne tilbyde ALLE med et handicap at træne GRATIS på et hold sammen med Mads Onsdage fra kl 1700-1800 Der vil naturligvis være en træner og uanset dine udfordringer så vil vi hjælpe dig igang med at dyrke verdens sjoveste sport Skriv blot til vores FB side hvis det har din interesse og du kan allerede være med på onsdag d. 21 November https://www.e-pages.dk/digeposten/303/article/789916/2/1/render/?token=126aaa11a996061b963b92981f3c6718  #spsgym   #spsgymt ønder  #CrossFit   #adaptiveathlete 
  • Vi har simpelthen fet s meget nyt udstyr p det
    Vi har simpelthen fået så meget nyt udstyr på det seneste at vi er blevet nødt til at rykke lidt rundt - men det går vidst nok Der er kommet et komplet Klokov konkurrence vægtløftningssæt, Børne vægtstænger på 7,5kg & 10kg, Belt Squat og et kabeltræk Som lovet er hermed også inspiration til GRATIS TRÆNING FOR ALLE udenfor SPS Gym www.spsgym.dk/gratis-traening Prøv det endelig  #spsgym   #spsgymt ønder  #CrossFit 
  • HeroWOD Wesenberg In Teams of 2 6 Rounds 40m Partner
    HeroWOD Wesenberg In Teams of 2 6 Rounds 40m Partner Barbell Farmer Carry 2x60kg / 2x40kg 42 cal. Assault Bike Rope Climb Max Reps Both Partners start with a joined carry of the barbell's before splitting up. One Partner performs 42 cal. on the assault bike while the other does an attempt for max reps on the rope climb. When the 42 cal. is completed they return to the Partner barbell farmer carry for the next round before alternating place on the rope and bike. Scoring is time divided by Reps climbed - Time stops when 42. cal is reached

Bliv vist her ved at benytte #spsgymtønder på instagram

Støt dem som støtter os:

logo1
logo2
logo3
logo7
logo5
logo6